Nu face schimbarea prea complicata

A deveni vegetarian poate fi complicat sau nu. De obicei oamenii care gasesc o cale complicata mine, de a deveni vegetarian renunta intr-un timp mai scurt sau mai lung.

Schimbari fortate din categoria “ok, am mancat carne de 3 ori pe zi pana acum, insa de maine voi fi vegan” nu prea functioneaza. Functioneaza insa acordarea de spatiu pentru ca schimbarea sa vina din interior.

1. Schimbarea din interior

Parca ceva iti place la ideea de a fi vegetarian, insa nu stii exact ce, nu stii daca e cea mai buna idee si nici de unde s-o apuci.
In prima faza, cauta informatii intr-un mod relaxat. Uita-te la cateva documentare pe subiect si Log lasa-te inspirat de rezultatele minunate ale celor care au devenit vegetarieni.
In sectiunea Documentare poti gasi locul din care sa incepi. Desi, din moment ce ai ajuns pe site-ul asta probabil ca ai inceput deja :).

Pe masura ce vei intra in contact cu mai multe informatii si vei afla povestile vegetarienilor, ceva in tine se va schimba. Iar schimbarea asta va face din procesul de a deveni vegetarian ceva simplu si frumos.

2. Incearca sa eviti etichetarile foarte clare. Da-ti spatiu.

Sunt cheap jerseys perioade in care multi dintre noi suntem intre categorii. Mananci carne mult mai putina decat inainte, insa nu te poti considera inca vegetarian. Nu-i bai. Esti vegetarian pe jumatate.
Sau nu mai mananci carne in ultima perioada, insa nu stii sigur daca asta e wholesale NFL jerseys calea pe care vrei sa o urmezi. Esti vegetarian de proba.
Sau in ultimele 6 luni ai mancat carne de 3-4 ori. Da, esti vegetarian.

Fiecare pas pe drumul asta merita sa fie recunoscut si sarbatorit. Asa ca, raporteaza-te la locul in care vrei sa ajungi, nu la wholesale NFL jerseys cel de unde ai plecat.

Povestea se repeta si cand treci de la a fi vegetarian la vegan. Adica nu mai mananci nici oua, lapte, branzeturi.

3. Ocupa-te de temerile tale

Am crescut crezand ca avem nevoie de carne ca sa traim. Ca din carne ne luam proteinele si fara ele stim ca nu se poate. Am invatat ca avem nevoie de lapte pentru calciu. Si multe altele.

Sunt credinte atat de bine inradacinate incat e normal sa ne fie teama. Ia-ti putin timp pentru a te ocupa de fiecare teama in parte.

Nu stii de unde vei mai avea proteine si aminoacizi daca renunti la carne. Vei gasi pe internet o multime de articole pertinente despre asta. Deasemenea in documentarele mai sus amintite se atinge subiectul.

E chiar o idee buna sa nu mai bei lapte? Sunt din ce in ce mai multe informatii despre lactate si despre ce fac ele de fapt in organismul nostru. Citeste aici despre asta. Un site foarte interesant e si www.notmilk.com.

Cauta, citeste, intreaba.
Linistirea temerilor are un rol esential in usurinta si naturaletea cu care faci pasul.

4. Fa pasi mici la inceput

Stii principiul masei critice? Schimbari mici se produc Kontakt pana se aduna si ajung la o masa critica. Atunci se produce o schimbare majora.
Toti pasii de pana acum sunt schimbari mici. Insa avem nevoie de ele si pe partea practica.
Daca mananci dru?iny carne de 2-3 ori pe zi, renunta la o Miami Dolphins Jerseys masa cu carne. Preferabil dimineata. Fa-ti omlete delicioase Zeitung cu multe legume, mananca branzeturi, fructe, cereale. Sunt o multime de combinatii interesante care te pot determina sa renunti la mezelurile de dimineata. Va fi foarte util si sa te informezi in legatura cu ce contin mezelurile.
Iata cateva articole interesante:
http://www.nutrizzia.com/cuprins/zzmancare/view.article.php?13/c3
http://www.eva.ro/dietafitness/nutritie/stii-cum-se-prepara-mezelurile-articol-29253.html
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mezelurile-in-topul-bombelor-alimentare-950435.html

5.  Cel mai important e sa nu te frustrezi.

Nu ai mancat carne dimineata de o saptamana, insa azi iti e pofta de un sandwich cu salam picant? Nici o problema. Mananca-l.
Unul din cei mai de temut dusmani e frustrarea.

Probabil in scurt timp vei reveni pe cale. Iar daca nu, nu-i bai. N-a venit momentul inca. Semintele au fost puse, insa n-au rodit inca. Mai ai nitica rabdare :).

Published by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *